15 حقیقت ...

کلبــــــــــه من

بـــه کلبـــــــــه تنــهــــاییم خـــوش اومــــدیــن

15 حقیقت ...

من حداقل15حقیقت رو راجع به تومیدونم:

1.الان تو اینترنتی

2.الان تو سایت منی

3.یک انسان هستی

4.الان داری پست منو میخونی

5.تو نمیتونی با زبون بیرون بگی ژ

7.الان داری امتحان میکنی

8.الان خنده ات گرفت

9.اصلا ندیدی که عدد6رو جاانداختم

10.الان چک کردی ببینی واقعا جاانداختم عدد6رو یانه

11.الان باز خندیدی

12.نمیدونی که من یه عددرو هم چند بار نوشتم

13.الان چک کردی ببینی کدومه

14.پیداش نکردی و داری فحشم میدی

15.ولی نمیدونی که منم دارم به تو میخندم چون منظورم عدد1بود که 7بار تا الان نوشتم



نظرات شما عزیزان:

هلیا
ساعت8:19---26 اسفند 1392
سلام ابجی نینا خوبی گلم دلم خیلی برات تنگ شده کاشکی یه بار دیگه می دیدمت کجایی ابجی بیا .ابجی وبت هم خیلی خوشگله مطلباش جالبو خسته نباشی انشالله همیشه موفق باشی دوست دارم گلمممممممممممممممممممممممممم
پاسخ:فدات/مرسی/لایــــــــــــــک


دخترک
ساعت21:09---4 بهمن 1392
وبلاک قشنگی داری
پاسخ:فدای یو ممنون که سرزدی گلم.دوباره منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 4 / 11 / 1392برچسب:, ساعت 20:43 توسط * Elahe *